KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

17 Kasım 2009

Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz küllük. Kasım geldi çattı yine kasılmalar başladı. İç Anadolu'daki ilk kışım. Ankara'nın en soğuk yerine Havaalanı yapanlar utansın. Zaten bizzat soğuk olan memleketin en hava alan yerinde çalışmakta benim cenabetliğim herhalde.

Çok şükür kombim cayır cayır yanıyo da evimde huzurluyum. Ama bunun da kötü yanları yok değil. Mesela 25 yıl sonra bekar hayatım olucak diye sevinen Bendeniz son albümüyle hayranlarını hayal kırıklığına uğrattı. Hatlar karıştı yine. Ev sıcak diye Peder Pan ve Valide Edip Adıvar memleketlerine dönmeyi hiç ama hiç düşünmüyorlar. Ankara'ya gelirken Home Partileri düşünen bu bahtsız bünye Anne ve babasıyla Home Theatre a talim ediyor.

Gel gelelim iş hayatıma. Maaşlı Üniversite öğrenciliğim hiç ama hiç fena değil tam anlamıyla facia. Ayın 15'inde 4 basamaklı maaşı görmesem allaaama bir dakika durmam en yakın piste atardım kendimi Boeing'in önüne.(Lütfen çocuklarınızı pisten uzaklaştırın) Wright kardeşler böle karmaşık olduğunu bilseler el atarlarmıydı bu meseleye?

En rahat TDK. Uç fiiline yapıştırmış ekleri ahanda türkçeleştirdim. Uçuş neyse de Uçak kelimesi beni deli ediyor.

- Lan olum kanatlı kereste yaptım da bunla napak?
-E hadi uçak

Böyle bir saçmalık yok sayın seyirciler. Lan küllük Salıyı Çarşambaya bağladık. Psikopata bağlamadan uyuyayım. Esen kal

Hiç yorum yok: