KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

küllük (31 Ekim 2009) Sosyalist

Lan küllük sen de üşüyomusun benim kadar? Şanslısın sen, her bir sigara söndürülüşü ısıtıyor bedenini. Ya ben napıym? Koskoca yatakta bir başıma cenin pozisyonunda yatmaktan sosyalist oldum. O Lenin'di galiba yanlış çağrışım.

Eskiden de böle ilkokul dergileri vardı ve onların gerizekalı dergi sonu testleri. Hoca yapardı o testleri daha sonra cevap anahtarını delip, manuel optik okuyucu olurdu. Bazen yanlış şıkkı deldiğinden herkesin 5-10 puanı güme giderdi. Bazı hocaların optik problemleri olduğundan okur-yazar olması bi işe yaramaz, bu işi öğrencilerine yaptırırdı. Hayatımın ilk vicdan muhakemesi o yıllarda ortaya çıkmıştı. Vicdan özgürlüğümü daha ilan etmediğimden salak gibi hep dürüst davrandım.

4 çeşit test olurdu. Fen Bilgisi( en çok çakozladığım), Sosyal Bilgiler( Ağlatırım), Türkçe ( Yazıyorum ama konuşamıyorum Türkçesi), Matematik ( Pisagordan hallice).
Sosyalist kelimesi daha yeni yeni kulağıma çalınıyodu ve her sosyal testinden full çıkardığımda iyi bir sosyalist olucağımı düşünürdüm. Ha şuanda başkentte yaşadığımdan kapitalistin kralıyım o ayrı.

Bugün 25 yıldan sonra ilk defa yaşadığım kendi evimde bekar hayatı 2 günlük uzun bir süreden sonra anne baba teşrifiyle son buldu. Ankara yazmamdaki en büyük sebeplerden olan hayatımı yaşama ilkesi, babamın şu sözüyle tarihin tozlu sayfalarındaki yerini aldı.

-Baba yarın bi çanak alalım hazır siz burdayken Tv kötü gösteriyor.
- Acele etme olum daha 1 yıl burdayız.

Bu lafı diceğine beni çekip vursaydın daha iyiydi be baba. Kafamdaki bütün hayaller kıçımda patladı. Ama eve geldiğimde sıcacık bir yuva ve annemin yemekleri ise paha biçilemez. Hayatımı yaşama ilkesi modifiye olunca Züğürt Tesellisi oluyoruş bunu anladık.

Bugün de çok konuştum be küllük. Yarın yine aylardan Kasım. Seni yazalı tam bir yıl olucak!

Hiç yorum yok: