KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

13


Bir de 13 için uğursuz sayı derler...

Kanada'da bir şirketin 13. katında çalışan 13 arkadaşın ortak oynadığı loto kuponuna 49.8 milyon Kanada Doları ikramiye çıktı...

http://www.ntvmsnbc.com/id/24968681

Çok ilginç bir sayıdır 13. İlk ortaya çıktığı andan itibaren hep itilmiştir. Hiç paylaşılmaz kendi halindedir. Hep reddedilmiştir. Halbuki komşuları 12 ve 14 OBEB OKEK konusunda sınır tanımazken bizimkisi ya bir olur ya kendisi.

Çooook eskilere dayanır dünyanın bu sayıya olan tavrı. Hz. İsa'nın son yemeğinde 13 kişi varmış. 12 Havari bi de İsa 13. Neden Havari dendiği konusunda da benim bir tezim var. Hz İsa hal hatır sormayı çok seven bir insanmış. Bunları nerde görse How are you? diyomuş. Tabi o zamanlar dil de farklılıklar varmış. Ağızdan Havari şeklinde çıkıyormuş. Ana-anne Alma-elma örneğindeki gibi. O da öle olmuş. İnanmazsanız inanmayın lan.

Neyse efenim bu yemeğe sonradan gelen eleman ki ismi Yuhanna olur. Bizim İsa'yı ispikler. Aslında bu şerefsizin adı Bünyaminmiş ama olaydan sonra Yuh annanı z.kiym tarzı küfürler gelince ve bu küfürlerin ortak paydası Yuh ve anna olunca böle olmuş -Kelime esprisinde sınır tanımayan genç profili-. Bundan sonrası hepimizin bildiği gibi kendisi çarmıha gerilir. Falan da filan.

Sırf o herif 13. Havari diye bir sayı nasıl böle dışlanır. Ben Amerikadayken ( lan ben gittim ben gittim) motelde odaları temizlerken 12. odaya girdim, çıktım bi baktım 14. oda. İki saat 13ü aradım. Meğersem kimse kalmıyo diye 13 nolu oda yokmuş. Tabi bu çılgınlık bununla sınırlı kalmıyo. Bazı uçaklarda 13 numaralı koltuk yok. Aklınıza dimağınıza sıçam. Ulan uçak düşse bi sen ölcen di mi gerizekalı. 2000 yıl önce Yuhanna İsa'yı ispikledi diye ,O ufacık beyninle, sen uçakta o koltuğa oturmıcan. İşin kötüsü bu insanlar süper güç.

Ha bu haberde olduğu gibi de dünyanın yarısı da 13'ün avukatlığını yapıyor. Götlerinden istatistikler uydurup. Lan bak 13 aslında uğursuz muğursuz değili ispatlamaya çalışıyor. Bu elemanlar 13. katta çalışmasalardı ve 7 kişi olsalardı eminim bunlardan birisi tek taşşaklı yani 13 taşşakları var diye yine haber yaparlardı. (Bana güvenmeyip hesaplamaya çalışanlara yazıklar olsun).

Matematikçiler ayrı hikaye. Sırf 13e azcık karizma verebilmek için Asal Sayı diye bi kavram ortaya attılar. Ama bundan binlerce sayı yararlandı. Hadi 13ü anladık da 47nin nesi Asal bildiğin boş beleş bi sayı işte.

Zenginin malı züğürdün çenesini yordu yine. Bunlar şimdi parayı karıyla kızla yesin ben bloga yazı yazıym. Lan dur 13 Şubat doğumluyum ben. Uğursuzum a.q!!!

Kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok: