KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

22 Aralık 2009 (Dans)


Küllüüüüğümm napıosun? Kusura bakma ihmal ettim seni. Özel hayatımdaki çalkantılardan dolayı. Anladım ki leş gibi koksanda en kral sensin. Kült Ablam benim. Tamam lan tamam kızma erkekliğine de bok sürdürmez.

Bugün bir çılgınlık edip en az benim kadar çılgın iki arkadaşımla beraber dans kursuna yazılmaya karar verdim. Ama daha önce ne düşünüyosam hepsini karşımda görmem beni bi yandan sevindirdi bi yandan da derin düşüncelere daldırdı. Öncelikle bizi kursa yazan arkadaş 2-3 hafta sonra bize yazıcak gibiydi. Hep reddetmek ıstedim, hep savundum dansçı adam ilerde ibne olmaz dedim. Ama yeter lan yeter! delikanlı dansçı yok mu? Şöle bıyıklarını buran eli maşalı ama bi yandan da tayt giymiş... Çok mu şey istiyorum lan? Hep kırık hareketler espri yapmaya çalışmamışken bile gülmeler... Latin dansından soğuttu allaaama.

Ama ısıtan noktalar da yok değildi. Bu abimiz salonları gösterdi bize bi salonun kapısını açtı resmen hayatımda bi kapı açıldı. Abi eğer içerdeki kızlar Ankaralıysa ben bugüne kadar Ankara'lı görmedim. Yok böle bişey. 6 göz hadi iki tane de Berk'in gözlük camı 8 göz inanamadı gördüklerine. O an dedik tamam en yakın zamanda geliyoruz. Korkumuz şu ki o arkadaşlar tanıtım için oraya konulmuş ilk dersimizde bıyıklı arkadaşlarla çalışmaya başlıcaz. Dileğim o ki bıyıklı olanlar erkek olsun.

Neyse dedik neler var arkadaş? Hangi danslar var? (Burdaki arkadaş dememizdeki amaç seni arkadaş olarak görüyoruz bir gelecek bekleme) Salsa ile başlıyoruz dedi. Bu salsa diye büyüttükleri dans Güney Amerika Türk'leri tarafından ortaya çıkarılmıştır.
Şimdi hadi lan diyosunuz ama ispatlıcam.

Eskiden orda yaşayan Türkler çok kibarmış. Adabı Muaşeret kurallarına aykırı olan hiçbirşey yapmazlarmış. Hele osurmanın yanından bile geçmezlermiş topluluk içinde. Ama kuru fasulye yiyorlar tabi bu insan evlatları. Gaz bu bakliyatta durduğu gibi durmuyor. Sıkıitırmaya başlıyo tabi bunları. Anlıyolar tabi hepsinde bi sıkıntı var ama aralrında da yabancılar var. Çaktırmıyolar. Kalkıyolar ayağa bir sağa bir sola bir sağa bir sola. Ama akıllarında tek bir düşünce var:

-Yaa şu Necip abi bir SALSA
- Aha Feray dayanamıcak yahu SALSA artık.

Bu düşünceden sonra bi arkadaş dayanamamış ve koyuvermiş. Bu utançla yaşayamayan Türkler de Anadolu'ya göç etmiş.

Haftaya salı başlıyoruz velhasıl kelam. Bir odundan dansçı yaratıcaklar mı bilemiyorum ama kalçalarımdaki kırıklık ruhuma yansırsa yakarım bu gezegeni. Hadi küllüğüm kadim dostum yatıyorum ben iyi bak kendine.