KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

25 Aralık 2009 (Yılbaşı)


En az Robinson kadar seviyorum cumaları küllük. Ama bugünlere gelene kadar neler çekiyorum bir bilsen. Pazartesi sendromuyla başladığımız haftada hep bir kendini avutmayla geçiyor günler. Ahanda salı da bitti çarşambadan sonra ne kaldı ki canım ohoo perşembe biterse hafta biter cuma namazında Allah'a şükür veee biten bir hafta.

İşte bundan sonrası daha trajik.
Bu 5 günün bu kadar çabuk geçmesini isterken o cücük beynimle haftasonunu yavaşlatmaya çalışıyorum. cuma bitti ama daha koskoca cumartesi var. Yaa olum endişe etme pazar evde durursun zaman akmak bilmez. Bok bitmez. Bitti gitti... pazartesi o fucking alarm öttü yine!!

Bu aralar yine herkeste bir yılbaşı telaşı almış gidiyor küllük. Benim için 26 Ağustosu 27 sine bağlayan geceden hiçbir farkı yok. Yok şuraya gidelim yok buraya gidelim. Abi 2009 da eğlenmeye başlayıp 2009 da eve gidicek kızlar var bi yerlere gidelim diye tutturan.

Nasıl girersen öle devam edermişsin. İzmirde girdim Ankaradayım. Damlı girdim damsızım. Tek iyi kısmı işsiz girdim paranın damına koyuyom. Yok be olum, kıt kanaat geçiniyorum. Annee havyarımı getir. Kısacası bu tez küllüken yalan.

Abi bir de bu yılbaşı hiçte evrensel bişey değil. Yani zulu kabilesinden tut eskimolara kadar herkes kutluyo ama aynı anda kutlamıyo ki. Yeni Zelanda havai fişekleri göğe yollarken biz esenboğada uçakları yollıcaz göğe. Öğle arasına Mrs. Didem'den 45 dakika rötarlı çıkmış olucaz. Aviation English sucks!!

Gözümde en değerli millettir Eskimolar. O kaypak Zelandalılar Gineliler geçmişini hiçe sayıp yenileşirken. Benim dışı soğuk ama içi sıcak insanlarım hala Eski mo. Hiçbirinizin zerre kadar umrunda değil ama yılbaşına Angora Dans Stüdyosunda giricem bütün yıl dans etmek arzusuyla. Bu arada bişey fark ettim Ankara'ya Angara diyen ve benim kıro olarak nitelendirdiğim güzel hemşehrilerim. Sizden özür diliyorum. Tek isteğiniz öz ismini haykırmakmış Ankara'nın. Eskimo out Angaralı in!

Hadi küllük bugün de bitti. Ohooo daha koskoca cumartesi var. Züğürt tesellisi goes on!