KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

5 Aralık 2009 (Home Alone Sezon Finali)


Küllükçüm göz açıp kapayana kadar bir yılın daha sonuna geliyoruz. Aralık ayı da geldi çattı. İki yıl arasındaki aralığa hoşgeldik.

Bir haftalık evde yalnız kalma özgürlüğüm bu gece itibariyle son erdi. Ha ulan evde kaldın da ne yaptın dersen koskoca bır hiç. Macaulay Culkin kadar olamadım yahu. Velet bir gece kaldı evde neler yaşadı neler. Benim en büyük atraksiyonum Ahmet Temizgül ile Annex 2. Tamam uzun saçlı bir arkadaş beklentim yoktu ama bizim Ahmet'in de saçı yok be abi. Çok kral çocuktur o ayrı.

En önemli sınavımızdı Annex 2. İsme baksan sanki bana atom çekirdeğini parçalamayı öğretiyor. Karizma kral bi isim. Çevir türkçeye 'EK 2'. Dedemle geçen bir diyalog

-Olum hangi derse çalışıyosun böle?
-Anneks iki dede.
-oooo iyi çalış iyi çalış

Halbuki desem ki 'ek 2' çalışıyorum ya sittir et onu gel iki tavla atalım derdi. Ha dedeme birisi yolda 'Anneksiki' dese, bende senin der adamın ağzını burnunu kırar orası ayrı. İlginç bir ders ismi. Karizmatik ancak bir o kadar da küfürvari.

Yine yağmur vardı Ankara'da. Zaten meridyen yapmış yamuğunu topu topu 6-7 saat aydınlık bir şehirde bir de bulut blokajı hayatı çekilmez kılıyor iyice. Gökten su damlamasına ne betimlemeler ne melankoli yapılır gereksiz. Sudaki buharlasmaya bir tane sarkı yapılmaz varsa yoksa yağmur.

Burdan söz veriyorum küllük Su buharı diye bir beste yapıcam. Olayların hep sonucu önemli nasıl olduğu değil. Soğuk hava kütlesi diye hiçbirşey yokken karlar düşer ve düşer düşer ağlar insanlar. Aha bi tane istisna buldum. İçtiğim su gibisin diye bir sürü şiir varken. Dolu dizgin çiş diye henüz birşey yok.

Niye mi ağlıyorum? Evdeki son bekar gecemde oturmuş sana bişiler yazıyorum. Ha bu arada ağlamam senin için önemli ama göz yaşı bezlerimin hormonal değişimden etkilenmesi umrunda değil di mi? Ne diyorum lan ben böhühühü

1 yorum:

NOTografik Hafızam dedi ki...

bişeyler yaz artııkkkkk...!!