KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

1 Ocak 2010 ( Yeni Yıl)


jingle bells,jingle bells,jingle all the way! bakma öle gerizekalı gibi küllük. Yeni yıla girmişken Vardar Ovası'nı mı söyleseydim sana. Bu arada hükümet sana kıyak geçti Zamına koydu sigaranın. Vücüdundaki deliklerin sayısı gün geçtikçe azalıcak.

Dün gece felekten bir gece çaldık be küllük. Ama feleğin polisi arayıp bizi ihbar etmesi tadımızı kaçırdı. Ulan o kadar gecen var bi tanesini alsak nolucak şerefsiz! İş tatlıya bağlandı sonunda. Bu arada dün geceyi benimle geçiren bütün arkadaşlarıma huzurunda teşekkürü borç bilirim. Ama teşekkürlerin büyüğü dans partnerim Gökçe'ye gitsin. Benim gibi odundan Tan Sağtürk'ü çıkarttığı için.

Sınırsız içki konusunda çok büyük cinlik yapmıştı işletmeci. İçki sınırsızdı ama garson sınırlıydı. Hatta yazı ve sayıyla Bir (1) garson vardı. Kızcağıza siparişi verdikten sonra 3 Serdar Ortaç 2 Bengü 1 Athena şarkısı çaldı. Ki Serdar Ortaç'ın nerden baksan tanesi 10 dakika.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Latin havası yerini Fransız havasına çevirdi. Sağım solum önüm arkam öpüşmeyen sobe! French Kiss konusunda çeşitli hipotezlerim var. Ama en gerçekçisi şu:

Şimdi sen birisini öpmeden önce bi ne var ne yok bilmek istersin. Dilin de kemiği yok arkadaş. Diyor ki lan bi yoklıym bakayım -Hay ağzından öpeyim dedik ama ne var ne yok. Dolgusu var mı, mantarı var mı Aft falan var mı? Ha burda malesef vucudun kurumları arasında birbirine itimatsızlık var. Dil bir türlü göze inanmıyor ve kendi işini kendisi görmek istiyor. Bu da ilk Fransa'da ortaya çıkıyor. İnanmassan inanma lan!

Esra beni büyük bir şaşkınlığa uğratarak 2010 yılında aramızdan ayrıldı. Kızmaz o bana küllük merak etme sever Nektar'ını. 2009 da bizi Berk eden arkadaştan bahsetmek bile istemiyorum. 21 00 da gelip insan 22 de gider mi a.q?

Bir de çekiliş yapcaz da yapcaz diye o kadar reklamını yaptılar. 3 tane hediye ha diyene kadar bitti. Benim numaram 42 ydi bana en yakın çıkan numara ise 62. Amorti çıktığı için verdiğim 60 ytlnin geri ödenmesine dair itirazlarım ise yüksek bodyguard kurulu tarafından nazikçe reddedildi!!

Saat 02 gibi yorulduğumdan ötürü girdiğim dinlenme odası da dillenme odası haline gelmişti. Fransız emperyalizmi bütün odaları tek tek ele geçiriyordu. Artık gitme zamanı gelmişti.

Pazarlıklı Taksi hareketiyle Aydınlıkevlerin karanlık sokaklarına attım kendimi. 2010'a güzel girdim, devamı da böle gelir umarım.

Hiç yorum yok: