KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

Küllük (08 Nisan 2010) İshal


naber lan küllük? Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Olum sorma başıma neler geldi. Dün 10 apaçi köyden şehre inmeye karar verdik. Tabi uzun süredir Çubuk köyünden başka yerleşim birimi görmediğimiz için, gün ışığına çıkan vampir gibi baya bir bocaladık. Amacımız kpds kitabı almaktı. İş güç sahibi olduk hala sınav derdindeyiz yaa. Cidden alışmış kudurmuştan beterdir derler ya, girmediğim sınav kalmadı. Anadolu lisesi sınavı, askeri lise, devlet parasız yatılı okulları( ki buna niye girdiysem, anam babamın yanında hem para vermiyordum hem de okumuyordum), ÖSS x 2 , ALES de Souza, KPSS x 2, KPDS x 2, Ve binlerce deneme.

En can sıkıcısı ise o deneme sınavlarıydı. Dedikodu yoluyla ulaşıyordu kitlelere. Beyler Körfez'in sınavı var bu pazar çok gerçekçiymiş. Ya 5 puan üstünü ya da altını alıyormuşsun gerçek sınavda. Götten uydurma istatistikler türerdi. Bizim bir arkadaş Uğur Dersanesi'ninkine girdi. Allah seni inandırsın aynısını aldı. Hayır işin kötüsü öyle bir etki bırakıyor ki, denemeden aldığın puanı Öss puanı gibi kabul edip ona göre seviniyosun ya da üzülüyosun.

Sırf bu yüzden Montaigne'den daha fazla deneme yaptım. Giriyorum bir sınava düşük alıyorum. Hemen başka bir sınava giriyorum. Kimi kandırıyorsam artık? Bu iş doktor beğenmeyen hastalara benziyor. Yapılan teşhisi beğenmeyen hasta istediğini duyana kadar doktor doktor dolaşır ya aynı hesap. En son bir sınavdan yüksek almıştım da, onun rahatlğıyla salıvermiştim. Zaten dünya kupası vardı o sene. Türkiye gümbür gümbür gidiyor. Dünya Kupası 4 yılda bir ÖSS hersene dedik tercihimizi dünya kupasından yana kullandık. Sonuçlar açıklanınca da. İstediğiniz Dünya Kupasına yerleştirilemediniz yazdı.

Neyse dün de kalmıştık. Abuzer diye bir yere gittik. Adıyaman yemekleri yapıordu. Hizmette sınır yoktu. Salatalar, lahmacunlar, içli köfte, Adıyaman usulü sote tarzı bi yemek ve en sonunda da künefe yedik. Hepimiz gülmekte hatta konuşmakta bile zorlanırken, bizim fırça hala yemeye devam ediyordu. Çocuğun saçları gözümün önünde uzadı be küllük. Bir insanın yediği sıf saçlarına gider mi ya. Oturduğumuzda 3 numara olsa saçları kalktığında Bob Marley yeminlen. Saçlarından tac yaptı ve king de tek başına çıkarak üstüne bir de artislik yaptı. FIRÇAAAAA ohh be itiraf ettik rahatladık.

Sabah ise işler benim adıma kötü gitmeye başladı. Karın bölgemde bir hareketlenmeyle uyandım. Pek bereketli bir hareket değildi malesef. Uyandım ve tuvalete koştum hemen. Alafranga birşeyi hiç bu kadar benimsememiştim daha önce. Malesef 3. fransız kuşatmasında servisin kaçmış olduğunu öğrendim yaptığım kısa ve halsiz telefon konuşmasında.

Aslında yararlı birşey ishal olmak. İnsan içini temizlediği gibi ruhunu da temizliyor. Mütevazi oluyosun. Nasıl oruçta aç ve fakir insanların halinden anlıyosan bu da bir bakıma öle. Aslında evin bir saray da olsa böle eşşek gibi bir odadan başka biyere çıkamıyosun( 100 numero, WC). İster 5 oda 3 salonda yaşa, Yapabilceğin tek şey, varsa posta gazeten, haydar dümeni okumak ki ben bunu yaptım. Eğer o da yoksa banyodaki fayansları saymak. Ben bunu da yaptım. Hatta bu yazıyı 5. geleneksel alafranga günleri etkinliğinden yazıyorum. Hemen miden bulanmasın lan şaka.

Bir enerji buldum kendimde de sağlık ocağına gittim. Saolsun doktor çok ilgiliydi ama belli etmiyodu. Yüzüme bile bakmadı. Belki de şikayetimi söyledikten sonra da bu tavrı takınmış olabilir. Şimdi adam yüzüme baksa şikayetten sonra da kıçıma bakmak zorunda kalıcak. Böyle yaparak bu zulümden kurtardı kendini. Saolsun yazdı 1 günlük raporumu ama beni en çok üzen Hamit hocanın anılarını kaçırmak oldu.

"Birgün Kıbrıs çıkarması var. Genelkurmay'dan aradılar, hocam uçakları yolluyorum dediler. Dedim yollayamassın, gitsinler Avustralya'dan dolaşsınlar gelsinler. İstanbul trafiği çok yoğun. 'Paşa paşa' kabul ettiler!" tabi bu kadar da sallamıyo ama genel de baya yazıyor. Ziyaaaa.

Hadi küllük bugün de baya doldurdum seni özlemişim sonra görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: