KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

10 Ocak 2010 (haftasonu özet)


senin isin de zor be küllük sigaraya bir zam geliyor bir indirim kah nese hakım sende kah huzun. ben gibisin vesselam.

bir haftasonunun daha sonuna geldik. Allahtan güzel geçti günlerim de pazartesi sendromum minimumda. Cuma akşamından başladı bende hareketlilik. Soul Kitchen'e gittim. Güzel izlenilebiir bir film. Kimisi için komedidir belki kimisi için dram ama benim için kesinlikle romantik bir filmdi. Ama başrol oyuncusu kesinlikle Teoman arkadaş. Ya ikiz kardeşi ya da o. Bunun başka bir açıklaması olamaz. Her an oo papatya dicek diye bekledim. Issız Adam'daki gibi bizim saftirik kızların ağzının suyunu akıtacak bir done kullanılmış. Yemek yapan adam. Lan olum inanmayın böyle şeylere bunlar anca filmde olur. Ha ben yapmasına yaparım da yemeyenin? Erkek dediğin yemek yer. İlla da yardım edecekse çorba morba karıştırır. Erkek toplayıcıdır. Ay başına yakın toplamaya başlar. Kira, kombi, elektrik, su, çocuğun masrafları... Alt alta koyar bunları toplar.

Cumartesi günü de yine dans vardı. Gittikçe ısınıyorum bu işe ama gel gelelim dans bana ısınmıyor bir türlü. Zaten dakika bir gol bir. Oktay'ın 40 yaşındaki partneri güzünü diknişti yine kardeşime. Çocuk benden yardım istiyor. Neyse bulduk ona toparlak ama hiç olmazsa genç bir partner. Benim partnerim aynıydı yine ama resmen çirkin ördek yavrusu kuğu olmuş. ben de cool'dum yüz vermedim. Bireysel dansta kendime bir baktım ki aynadan altım salsa yapıor ama üstüm hala zeybek. Altı yanıp üstü çiğ kalan börek gibi. Olucak olucak gayretliyim.

Hadi napalım napalım her zaman ki gibi Golden'a gitmeye karar verdik. Muhabbet gırlaydı yeni bir yüz de vardı aramızda kendisini daha sık görmek istiyoruz. How ı met your mothers'daki 'Mac Laren's' gibi orası bizim için bir de yüzsüzlük yapıp içtiğimizden daha çok popcorn istemesek onlar içinde iyi olucak. Beleş diye iyice cılkını çıkarttık işin.

Sevgili kız arkadaşlarıma duyuru. Canlarım benim yeni aldığım takımım sırasında sarf ettiğiniz çok şıksın, haftanın şıkısın tarzı sözleri, yemeyip yutmayıp anneme söyledim. Uçan Kuş'lardan Televole'lerden gelen bir zihniyet kendisi. Nasıl mutlu olduğunu anlatamam. Ama şöyle bir sorun var. Artık eve her geldiğimde merhaba dedikten sonra ee bugün seçtiler mi yine seni diye soruyor. Hayır cevabı verince de bildiğin üzülüyor anneciğim. Ne hakkınız var ha ne hakkınız var? Yalan da söyleyemiyorum. Benden önce kalkıp takım gömlek kravat kombinasyonu ayarlıyor. Bundan sonra hepiniz bana en şık sen olmuşsun diceksiniz bozuşuruz haa!

Ayarı verdikten sonra saatimi 7'ye ayarlayıp ben yatıyorum küllük. Hadin iyi geceler!

Hiç yorum yok: