KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

24 Ocak 2010 ( Masa Tenisi)


Bir teori döneminin de sonuna geldik. Stresli ama bir o kadar da eğlenceliydi.Misafirhanede kaldım 2 gece aynı yurt ortamı gibiydi. Az ders çok muhabbet. Annemin banyoda kullanıym diye bıraktığı terlikle gece 2 de masa tenisi oynamam olayın en kekosfer özetidir herhalde.

Masa tenisi çok saçma bir oyun aslında baktığın zaman. Bizim çinliler ortalama 150 cm olduğundan tenisi bir türlü becerememişler. zaten gözler de çekik topu anca fileyi geçince görüyorlar. Bakmışlar olcak gibi değil tenisi minyatürleştirelim demişler. birleştirmişler yemek masalarını araya da bir file hoop al sana tenis. Zaten tarihten de biliriz alengiri severler bu şerefsizler. Çalışmışlar uğraşmışlar bi tane de içi boş top yaratmışlar. Artık nasıl vuruyorlarsa topa sağ gösterip sola düşüyor. Nasıl bir tekel oluşturmuşlarsa bizim milli sporcular bile Çinli (bknz Resim ha şu yukardaki). Yakın da masa basketbolu da çıkarır bu ibneler benden söylemesi. Ha bizim Oktay hala öğrenemedi şu oyunu orası ayrı hehehe.

Çarşamba günü esas baba derse geçicez. Manuel Yaklaşma. Bildiğin gibi küllük aslında bizim her işimiz radarla olucak. Diyelim ki radar dar gününde yanında olmadı, o zaman iş sende bitiyor kendi kendine hallediceksin olayı. Buna da manuel diyoruz.

Manuel diyince hemen aklıma ergenliğimizin en meşhur dizisi geldi. Emmanuelle. O zamanlar hep düşünürdüm niye onca isim varken Emmanuelle? Şimdi anladım oluuum. Emmanuelle'yi izledikten sonra hep manuel takılıyor insan. Kendi kendine yetmesi gerekiyor. Sadettin Teksoy gibiyim şerefsizim bir sır kapısını daha araladım.

Beklediğim özledim kar cuma günü yağdı çok şükür. Diğer memurların şaşkın bakışları arkasında ben ve kendini bilmez 3-4 arkadaşım facebook fotografları çektik. Hadi ben İzmir'den gelmişken bizde yağan kar karıncanın bile üstünü örtmezken sizdeki bu açlık nedir arkadaşlar? Bir de memur amcam vardı ki kendi aklınca bize komutlar veriyor du şurda da çekilin bak şurası da iyi. Amcaya Erol atar yapcaktım da yaşına hürmet ettim. Ulan sanki Babil'in asma bahçelerindeydiz Allah'ın Esenboğa'sı estiği yetmiyormuş gibi bir de donduruyor bu bize hala komut veriyor. Seni bulacaaam olum. Ama resimlerimiz güzel arkadaşlarım resimlerden de güzel.

Bir haftanın daha sonuna geldik külo yayında ve yapımda emeği geçen kendime teşekkür ediyorum. Sen anca leş gibi kok bişey yapma zaten!!

Hiç yorum yok: