KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

17 Ocak 2010 ( Meteoroloji)


yine mi pilav? off küllük yine geldik pazaraaaa. ulen ne çabuk haftasonu oluyor. Allah'tan meteoroloji sınavı vardı da çabuk geçti haftaiçi.

Bugüne kadar meteorolojiyle hiç mi hiç işim olmadı hava durumu dışında. Hülya Uğur'dan sonra onu da bıraktım. Hani vardı ya bi hatun. "Havanız nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun". Fena değildi haspam alçak basınç yüksek basınçtan bahsederdi ama benim göz basenlerdeydi. Ne zaman ki uzmanlar işi devraldı ben istifa ittim izleyicilikten.

Meteoroloji nedir yaa? ben sana söliym küllük. Aslında bunlar aman yağmur hangi ahmağı ıslatır. Karlar düşer düşer düşer ağlarım. Hiç dertlerinde değil. Amerikaya bi zamanlar bi meteor düşüyor ortalık sallanıyor yer yerinden oynuyor. Hooop açıyolar meteoroloji ofisini. Adı üstünde meteorla ilgileniyor. Baya eleman alıyolar işe iyi hoş da bu meteor da ha diyince düşmüyor ki. Ne gelen vaaaar ne giden. Bunlar bütün gün havadan sudan konuşuyolar. En sonunda bunu bilimsel hale getirip havayı suyu araştırıyolar. Ben hikayemi ortaya korum inanıp inanmamak senin elinde küllük.

Allah'tan güzel geçti de sınav, emeklerime değdi. Ama sonrasında da başımıza ingilizce sunum çıktı. Ben türkçesinden daha bişey anlamamışım havacılığın nasıl ecnebi dilde anlatıcam? Güya akıllılık edip Hazerfen'i seçtim. Hani Türk ya bi yerden kurtarırız gibilerinden, iyice dibe batmışım haberim yok. Şöyle bir örnek vermek gerekirse adam uçarken "Ya Allah" diyo gel çevir ingilizceye. "Come on God!" bullshit.

Teyzemler kuzenimin eski kitaplığını getirdiler saolsunlar. Ama burdan kendisine gerizekalı demek istiyorum. Yahu bir erkek (ergenken) neden her tarafına Bruce Lee çıkartması yapıştırır. Ne haz alır ki bundan. Bakıyorum tekrar çıkartmalara, çok komik lan arkada ejderha fonu elinde mınçıka, diğerlerinde tipik karete duruşu. İşin kötüsü cidden adı gibi çıkartma. Bi türli çıkartamadım. Nasıl bir yapıştırıcı kullanmışlarsa boyasını kaldırıyor resmen. Yarın bi gün misafirim gelse nasıl açıklıcam lan Allah'sız. Küçükken kitap kaplardım büyüdüm kitaplık kaplıcam anasını satıym. Zaten Türk erkekleri 3'e ayrılıyordu o zamanlar. Bruce Lee'ciler Van Damme'cılar ve Sibel Can'cılar. Benim hiç bu taraklarda bezim olmadı. Varsa yoksa Hakan Şükür. Ben de ayrı bi malmışım.

Hadi küllük bugünün de sonuna geldik yeşil başlı gövel yatağım bana göz kırpıyor. İhmal etmiyim keratayı. Hadi görüşürüüüüüzz

Hiç yorum yok: