KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

31 Ocak 2010 ( Ocak)


Günler haftaları haftalar ayları kovalıyor küllük. Bugün bir haftanın ve aynı zamanda da bir ayın son günü. Ocak'ı da bitirdik sonunda. Bu şarkı ona gelsin. Ocağım söndüüüü nasıl belaadııııııır...

Şarkıda da belirttiğim üzere yine vasat geçen bir aydı. Zaten nerde 31 çeken ay varsa benim için hep kötü geçmiştir. Ayın uzunluğundan mıdır yoksa benim şahsi cenabetliğimden midir bilemiyorum ama 31 çeken bana yaramıyor arkadaş. Bak ne güzel Şubat kısacık tadında bitiriyor. Hem sevgililer günü desen onda doğum günü desen onda daha nolsun. Ocak her sene 31 çekerken Şubat 4 yılda bir anca 29 çekiyor.

Hem nesini seviym alla sen Ocak'ın. Götün donuyor hergün evden bile dışarı çıkamıyorsun. Ocağının içinde ocağın hep yanıyor. Güney yarım kürede olsaydık herhalde ismi disco falan olurdu bu gereksiz ayın. Elimi yumruk yapınca oluşan kemikli kısımlardan hep bu yüzden nefret ettim. Uzun ayların habercisiydi onlar. Yavrum garibim çukurda kalanlar hep dışlandılar.

Haberlerde tacizci bir imamdan bahsediyolardı. Amcam 13 yaşındaki kızı muska vaadiyle taciz etmiş. Öncelikle yapımda ve yayında emeği geçenlerin allah belasını versin ayşegül hanım. imam kelimesi iki heceden oluşur. Bu abimiz insanlara işaret bir iz vermesi gerektiğini gösteren ilk heceye takılcağına, şerefsizin aklı fikri ikinci hecede. Sizin gibi pislikler yüzünden soğudu bu insanlar bu dinden. Bir de halk linç etmek isteyince kendisini camiye kitlemiş. Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır. Bu dünyada kurtuldun linçten de bunun deplasmanı var olum!

Ha bu arada vatana millete çok güzel bi duyurum var küllük. Ben dansı bıraktım. Öncelikle Güney Amerikalı arkadaşlar bu habere çok sevincekler. Çünkü Zeybek oynamaya çalışırken batıran Brezilyalı olsaydı kafasına kafasına vurasım gelirdi. Ama şu anda yapılcak aktivite sıkıntısı çekiyorum her türlü öneriye açığım kültablam.

Bugün de çenem düştü yine en geç haftaya yine burda görüşmek üzereeee.

P.S: Ocak bir ay ismi olduğundan onunla ilgili bir resim bulamadım. Artık bununla idare et. Hem ocak ocaktır lan! Masraftan kaçmayıp set üstü koydum senin için

Hiç yorum yok: