KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

küllük (16 Ekim 2009) RÜYA



Bugün ilk işimin ilk haftası sona erdi küllük. Gergin geçen bir gündü. Radar odasında bulduğumuz bilgisayarda Street Fighter oynadık. Ken ile destanlar yazariKEN Dhalsim'in uzaktan şutlarla dalmasına engel olamadım. Gerçekten gergindi...

Ha bu arada radar odası için güzel bir şarkı besteledim. Vardar Ovası melodisiyle gelsin. Radar Odasıııııııııı radar oda sııııııı. 10 Kasım'ın kadrolu şarkılarındandır Vardar Ovası. Atatürk'ün sevdiği şarkılar playlist...

Ha birde sabah kalktığımda yüzümde salak bi gülümseme vardı. Çok ilginç bir rüya gördüm. Rüyamda ben, Demi Moore, Drew Barrymore ve Winnie the Pooh takılıyoduk. Hatta bizim iş yerindeydik. Demiyle taş makas kağıt oynuyoduk, habire yeniyodu beni ve her elime vurduğunda Osmanlı Tokadı yiyordum sanki. Essahlı kadınmış vesselam. Sonra Drew geldi hadi oynayalım dedi daha DEMİn oynadım dedim. Bu kelime esprilerinden 10 yıl rahat yatarım kodeste. Drew de kafa kız haa. Bakmayın öle havasına falan yaptığım esprilerin hakkını veriyordu. Winnie sandığınız gibi değil baştan söliym öle bal falan sevmez hatta kafasında taç vardı yaa. Ama çocukluğumdaki Winnie kadar tatlı, o da hoş sohbet birisi.

Fonda da bizim elemanlar falan var. Tam sohbet gırla gidiyordu ki , ananemin Yekta kalk artık demesiyle gerçek dünyaya döndüm. Baktım kıçım açıkta kalmış. Salak bir gülümsedim ve ayağa kalktım.

İşte böle küllük bugün geç yatıcam seni aradan çıkarıym dedim. Kendine iyi baaaak

Hiç yorum yok: