KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

küllük (06 Ekim 2009)


Eveeeeet sevgili küllük. Dumansız hava sahasından sonra seni baya ilgisiz bırakmıştım kusura bakma. Artık ben de hava sahasına geçtim. Şöyle bir düşündüm, ulan hava sahasında ben varken mi daha tehlikeli yoksa duman varken mi? Bu sorudan sonra sana dönmeye karar verdim.

Öncelikle işimi sana kısaca anlatıym. Modern değnekçilik. Bizim eli sopalı amcalardan pek farkımız yok. Tek fark onlar vergi vermiyolar biz veriyoruz. Ha bi de pilotlara bak arkadaşım uçağın çizilebilir demiyoruz. Ama onun dışında konsept olarak aynı.

Maalesef perşembe sabahı ayrılıyorum güzel İzmir'den küllük. Korkma lan seni de götürcem. Nereye gitçeğimi hiç sorma. Adı üstünde En kara şehir. Yazları gri kışları siyah olur mu bi şehrin?

Dünyadaki başkentleri düşünüyorum da herhalde Ankara kadar düz bi başkent yoktur. İlk aklıma gelenler Paris, Roma, Londra falan filan. Yok arkadaş yok. Türkiye gibi G-20 de yer alan bir ülkenin başkentinde tek görülecek yer bir mezar olmamalı. Bi de dünya da uzunluğu ilk 100'e bile girmicek bir kule. Evet doğru bildin Anıtkabir ve Atakule'den bahsediyorum.

Bugün baktım Alsancağıma vapurdan ışıl ışıl cıvıl cıvıl. Karşı yakası cennetim. Ankara'ya gidicem ama İzmir kalbimde bir izdir. Neyse çok duygusala bağlamayalım küllük konsepte ters.

Hadi artık ayrılmıcam senden korkma. Kendine iyi baaak

Hiç yorum yok: