KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

Küllük (17 Ekim) LCD


Lan küllük amma ballısın artık yeni bir evin var. Hem de taşı toprağı Altınpark'ın hemencecik karşısında. Bugün hem ev sahibim hem de müdürümle tokalaştık ve kendimi 1 yıllığına Türk-İş bloklu yapan sözleşmeye imzamı attım. Hemen akabinde arkasında Hüsnü yazan 35 numaralı formamı giyip basın mensuplarına pozlar verdim.

-Ben doğuştan Türk-İş'liyim
- i can speak Turkish
- Burayı seçmemin sebebi aydınlıkevlerin coşkulu seyircisidir.

Bunlar da basın için hazırladığım sürmanşet cümleleriydi.

İmzadan sonra evi doldurmak için derin doldurucu arayışlarına girdik. Bunun için önemli iki mağazadan birincisi Metroyken diğeri ise Real Madrid'in Türkiye şubesi Real Ankara'ydı.

Öncelikle hemi izlerim hemi de çeyizime kalır diyerekten, LCD televizyon arayışlarına giriştim şunu farkettim ki LCD'yle gerdeğe girilmezmiş. (bora esprini kullandım hakkını helal et bro) Fiyatlar pahalı olduğu kadar görmek istemediğiniz bir çok detayı da yakalayabiliyorsunuz.

Örneğin Full HD televizyon alıp Galatasaray maçı izlediğinizi düşünelim. Rakip takımın atağı Servet tarafından kesilmiş ve top auta gitmiştir. Kameralar hemen Servet'e zoomlanır ve Karain mağarası gibi burun deliklerinden Niagara şelalesi gibi mukus çıkar. Bu da benim makus talihim olur.

Ha bir de LCD televizyon delikanlı adamı bozar arkadaş. Ne o öyle incecik kağıt helva gibi televizyon mu olur? Erkek adamın erkek televizyonu olur. Ha parmak arası terlik giymişsin ha LCD Tv almışsın aynı hesap. Ben üzerine dantel koyamadığım televizyona televizyon demem arkadaş!! Ağır olucak oturaklı olucak bi yerden bi yere kolay götüremiceksin. Bir sürü marka alternatifin olucak SONY'den tut YU-MA-TU ya kadar.

O yüzden LCD TV out LPG TV in

Bugün de başka bi nane olmadı küllük. Alınması düşünülen ama alınmamıza sebep olan LCD Televizyon hadisesi başka bir bahara kaldı. Hadi kal sağlıcakla

Hiç yorum yok: