KELIME OYUNLARI ...... KEL iME KOYUNLARI....KELİMELİ UNLU MAMÜLLERİ..........K.ELİME OY OY OY UMA THURMAN LARI...

küllük (19 Ekim 2009) Soyadı

Bugün de iş namına işlevsiz fakat muhabbet olarak muhteşem bir gündü küllük. Çekirge sürüsü bizle baş edemeyen baş müdür çareyi bizi simülatör binasına sürmekte buldu. Tabiki bu sürgün çözümu çok uzun sürmedi.

Başta ETİ Form olmak üzere bütün formlardan nefret eden ben yine bir form doldurdum. Bir kez daha iki isimli olmamdan hicap duydum. Bitmiyor arkadaş bitmiyor. Yazıyorum yazıyorum bitmiyor. Ha şöyle bir şansım var tek isimli olup soyadım Koçhisarlıoğlu da olabilirdi. Benim kuşağım bilir. Bir zamanlar bir spiker vardı.

Kaan Yakuphanoğullarından

Hani şu kafasına dekor düşüp bozuntuya vermicem diye fiyakayı bozan arkadaş. Hep acımışımdır ona. Bu çocuk neden spiker oldu mühendis olamadı biliyomusun? Soyadından!!

ÖSS biterken daha yeni bitirmişti soyadını kodlamayı. Bir insanın ismi 4 harfken isim soyadı toplamı 24 harf olurmu yahu? İlginçtir soyadları. Adı üstünde soyumuzdan gelir anlatır mesaj verir. Soyadı Satılmış olan arkadaşım vardı yaa. Neyin mesajı lan bu? Bir de kızlarda oğlu ile biten soyadlarına üzülürüm ama ne kadar böle tanıdığım arkadaşım varsa hepsi de çok şekerdir orası ayrı.

Bi de servise doğru ilerliyordum ki birisi bu işin vardiyalı olduğundan bahsetti. O an aklıma sadece vardiya kelimesinin nasıl ortaya çıktığı geldi. Osmanlılar zamanında Ege yöresinde Rum ağzı kullanılırmış. İşçiler ise rutin olarak hergün işe gelmez, bir gelen çok uzun süre işte kalırmış. Daha sonra 2-3 gün tatile çıkarmış. O yüzden de kimse kimseyi tanımazmış.

- Yaa hani şu sarışın kız vardı ya?
-Esra mı?
-Yok yok siyah giyinmişti hani
-Haaa Tuğba mı?
-Hah işte o. Baron'dan ayrılmış

İşte her dedikodu da illa "Vardı ya" kelimesi geçtiğinden ve rum ağzıyla bu da "Var di ya" haline geldiğinden günümüze kadar ulaşmıştır bu kelime.

Şahsen ben de inanmadım küllük ama ben bilimin yalancısıyım. Haydi bugünlük te bu kadar dumansız hava sahası dileklerimleee

Hiç yorum yok: